Rejestr zmian w procedurach Uczelnianej Księgi Jakości Kształcenia
- 2024.10.09 - aktualizacja formularza UKJK-O-20/09 - RAPORT ROCZNY WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. PROGRAMÓW NAUCZANIA I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA (WKPNIZJK) W ROKU AKADEMICKIM
- 2024.10.08 - aktualizacja formularza UKJK-O-10/04 - ANKIETA „REZYGNACJA ZE STUDIÓW”
- 2024.10.07 - aktualizacja formularza UKJK-O-15/08 - ARKUSZ OCENY WSPARCIA STUDENTÓW W PROCESIE UCZENIA SIĘ, ROZWOJU SPOŁECZNYM, NAUKOWYM, ZAWODOWYM I WEJŚCIU NA RYNEK PRACY
- 2024.10.07 - aktualizacja formularza UKJK-O-14/02 - ARKUSZ OCENY WSPÓŁPRACY Z OTOCZENIEM SPOŁECZNO-GOSPODARCZYM ZGODNIE ZE STANDARDAMI JAKOŚCI KSZTAŁCENIA
- 2024.10.07 - aktualizacja formularza UKJK-O-12/02 - FORMULARZ OCENY ZASOBÓW BIBLIOTECZNYCH ORAZ ELEKTRONICZNYCH ZASOBÓW WIEDZY
- 2024.10.01 - publikacja HARMONOGRAMU PRACY W RAMACH WEWNĘTRZNEGO SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA NA ROK AKADEMICKI 2024/2025
- 2024.10.01 - aktualizacja formularzy UKJK-O-5/02 - KRYTERIA DOBORU KADRY AKADEMICKIEJ DEDYKOWANEJ DO OBSADY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH, UKJK-O-7/03-A - KRYTERIA DOBORU OPIEKUNA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH I PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO oraz UKJK-O-7/03-B - KRYTERIA DOBORU PLACÓWKI DO PROWADZENIA ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH I PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO
- 2024.09.30 - Zarządzenie Rektora Lubelskiej Akademii WSEI nr 71/2023/2024 z dnia 30.09.2024 r. w sprawie składu osób Wydziałowych Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia oraz opiekunów praktyk zawodowych na rok akademicki 2024/2025
- 2024.07.26 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/05-C - Lista obecności dla kierunku Pielęgniarstwo (grupowa)
- 2024.07.25 - aktualizacja formularza UKJK-O-10/07 - ARKUSZ OCENY EFEKTÓW UCZENIA SIĘ NA POZIOMIE MODUŁU/PRZEDMIOTU
- 2024.06.19 - aktualizacja treści Procedury 6 (szczegółowy opis procesu hospitacji) oraz formularza UKJK-O-6/06 - ARKUSZ OCENY ZAJĘĆ NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO /hospitacja zajęć/
- 2024.06.19 - aktualizacja formularza UKJK-O-4/01 - OCENA KOMPLETNOŚCI I AKTUALNOŚCI REALIZOWANYCH PROGRAMÓW STUDIÓW W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PROGRAMAMI STUDIÓW
- 2024.06.14 - aktualizacja dokumentów i schematów postępowania w Procedurze 5. Wprowadzenie formularza UKJK-O-5/02 - KRYTERIA DOBORU KADRY AKADEMICKIEJ DEDYKOWANEJ DO OBSADY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
- 2024.06.14 - aktualizacja dokumentów i schematów postępowania w Procedurze 9. Wprowadzenie formularza UKJK-O-9/09 - ARKUSZ OCENY ZAGADNIENIA EGZAMINACYJNEGO LUB PROJEKTU INŻYNIERSKIEGO (dla wszystkich kierunków na studiach I stopnia, z wyjątkiem kierunków Pielęgniarstwo i Psychologia
- 2024.06.04 - aktualizacja schematu postępowania w Procedurze 6
- 2024.03.21 - aktualizacja zapisów Uczelnianej Księgi Jakości Kształcenia (misja, wartości, wizja, cele strategiczne, słownik pojęć)
- 2024.03.11 - wprowadzenie nowego formularza hospitacji w Procedurze 6 (UKJK-O-6/06)
- 2024.03.01 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 15 (aktualizacja logotypu Uczelni, aktualizacja formularzy oraz uzupełnienie wersji anglojęzycznych)
- 2024.02.13 - aktualizacja dokumentów i schematów postępowania w Procedurze 7
- 2024.02.06 - aktualizacja schematów postępowania w Procedurze 7 (aktualizacja schematów A i B)
- 2024.02.05 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 20 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.05 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 19 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.05 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 18 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.05 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 17 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.05 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 16 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 14 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 13 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 12 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 11 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 10 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 9 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja Procedury 9 (usunięcie nieaktualnego załącznika UKJK-O-9/03, aktualizacja załączników UKJK-O-9/02 i UKJK-O-9/04)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 8 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.02.02 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 6 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.31 - aktualizacja schematu postepowania w Procedurze 15 (zmiana terminu działania UKJK-O-15/07)
- 2024.01.30 - aktualizacja schematu postępowania w Procedurze 12
- 2024.01.24 - aktualizacja schematów postępowania w Procedurze 7 (aktualizacja formularzy UKJK-O-7/26)
- 2024.01.24 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/26-A - Ankieta dla studentów „REALIZACJA I OCENA PRAKTYK STUDENCKICH” oraz UKJK-O-7/26-B - Ankieta dla studentów „REALIZACJA I OCENA PRAKTYK STUDENCKICH NA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO”
- 2024.01.18 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 5 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.18 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 4 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.18 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 3 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.18 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 2 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.18 - aktualizacja dokumentów w Procedurze 1 (aktualizacja logotypu Uczelni)
- 2024.01.17 - aktualizacja formularza UKJK-O-3/15 - ANKIETA „BADANIE LOSÓW ZAWODOWYCH STUDENTA”
- 2023.12.28 - aktualizacja formularza UKJK-O-10/07 - ARKUSZ OCENY EFEKTÓW UCZENIA SIĘ NA POZIOMIE MODUŁU/PRZEDMIOTU
- 2023.12.01 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/25 - ARKUSZ KONTROLI PRAKTYK STUDENCKICH
- 2023.11.20 - aktualizacja formularza UKJK-O-15/06 - ANKIETA OCENY KADRY WSPIERAJĄCEJ PROCES NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ
- 2023.11.20 - aktualizacja formularza UKJK-O-6/05 - ANKIETA „OCENA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH PRZEZ STUDENTÓW” oraz schematu postępowania w Procedurze 6
- 2023.11.02 - uruchomienie obszarów do pracy zdalnej dla Wydziałowych Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia (link: https://dl.wsei.lublin.pl/course/index.php?categoryid=137)
- 2023.10.26 - aktualizacja podstawy prawnej w Procedurze 13 (skład Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich na kadencję 2023/2024 - 2026/2027)
- 2023.10.10 - aktualizacja formularzy UKJK-O-7/12 - PODANIE O ODBYCIE PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO oraz UKJK-O-7/14A - LISTA OBECNOŚCI NA PRAKTYKACH ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO
- 2023.10.01 - aktualizacja składu Wydziałowych Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia oraz opiekunów praktyk zawodowych na rok akademicki 2023/2024
- 2023.09.21 - aktualizacja składu Uczelnianej Komisji ds. Doskonalenia Systemu Jakości Kształcenia na rok akademicki 2023/2024
- 2023.04.05 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/23 - WNIOSEK O ZALICZENIE PRAKTYKI ZAWODOWEJ | TABELA ZGODNOŚCI EFEKTÓW KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I OPINIA WYDZIAŁOWEJ KOMISJI DS. PROGRAMÓW NAUCZANIA I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ORAZ OPIEKUNÓW PRAKTYK ZAWODOWYCH | DECYZJA DZIEKANA
- 2023.03.31 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/11 - PODANIE DOTYCZĄCE MIEJSCA ODBYWANIA PRAKTYK ZAWODOWYCH (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.28 - aktualizacja harmonogramu pracy UKJK-O-20/01 (aktualizacja podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań na podstawie zmian w poszczególnych procedurach)
- 2023.03.28 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 20 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.27 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 19 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.27 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 18 (aktualizacja nazwy Uczelni oraz zmiana podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań)
- 2023.03.27 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/11 - PODANIE DOTYCZĄCE MIEJSCA ODBYWANIA PRAKTYK ZAWODOWYCH
- 2023.03.16 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 17 (aktualizacja nazwy Uczelni oraz zmiana podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań)
- 2023.03.15 - aktualizacja schematu postępowania w Procedurze 3 (nastąpiła zmiana jednego z podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań)
- 2023.03.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 16 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 15 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.15 - aktualizacja schematów postępowania w Procedurze 2 (nastąpiła zmiana jednego z podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań)
- 2023.03.15 - aktualizacja formularzy i schematów postępowania w Procedurze 1 (nastąpiła zmiana jednego z podmiotów odpowiedzialnych za realizację poszczególnych zadań)
- 2023.03.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 14 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.14 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 13 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.14 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 12 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.13 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 11 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.13 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 10 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.13 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 9 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.03.13 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 8 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2023.01.26 - aktualizacja formularzy w Procedurze 7 - UKJK-O-7/12 - PODANIE O ODBYCIE PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO, UKJK-O-7/13 - PODANIE O ODBYCIE PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PSYCHOLOGIA
- 2023.01.17 - aktualizacja schematów postępowania w Procedurze 9
- 2023.01.16 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/12 - PODANIE O ODBYCIE PRAKTYK ZAWODOWYCH DLA KIERUNKU PIELĘGNIARSTWO
- 2023.01.05 - aktualizacja harmonogramu pracy UKJK-O-20/01 (poprawa błędu pisarskiego w działaniu 59 - poprawna data wykonania działania 15 września)
- 2022.11.30 - aktualizacja formularza UKJK-O-7/14B - LISTA OBECNOŚCI NA PRAKTYKACH ZAWODOWYCH DLA KIERUNKÓW PRAKTYCZNYCH I KIERUNKU PSYCHOLOGIA
- 2022.11.22 - aktualizacja schematu Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.22 - aktualizacja składów Wydziałowych Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia na rok akademicki 2022/2023
- 2022.11.21 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 7 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.21 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 6 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.21 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 5 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 4 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 3 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 2 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.11.15 - aktualizacja treści i dokumentów w Procedurze 1 (aktualizacja nazwy Uczelni)
- 2022.10.20 - opublikowanie harmonogramu pracy UKJK-O-20/01
- 2022.10.20 - aktualizacja Procedury 9 (wprowadzenie narzędzia selektywnej kontroli prac dyplomowych przez Wydziałowe Komisje ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia UKJK-O-9/08)
- 2022.09.27 - aktualizacja podstawy prawnej Procedury 9 - Zarządzenie Rektora Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie Nr 49/2021/2022 z dnia 9 sierpnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia zasad dyplomowania w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie (obowiązuje od roku akademickiego 2022/2023)
- 2022.07.29 - wprowadzenie zmian w Procedurze 9 - ustanowiono dodatkowy zakres zadań kontrolnych dla Wydziałowych Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia. W ramach zaleceń pokontrolnych PKA ustanowiono w procedurze poziom kontroli puli zagadnień lub zadań egzaminacyjnych oraz tematów i form prac dyplomowych w odniesieniu do standardów jakości kształcenia. W przypadku studiów I stopnia na kierunkach Psychologia lub Pielęgniarstwo, studiów II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich ustanowiono dodatkowy poziom kontroli prac dyplomowych w zgodności do standardów jakości kształcenia i wytycznych dotyczących pisania prac dyplomowych regulowanych wewnętrznymi aktami prawnymi Uczelni. Na rok akademicki 2022/2023 zostanie wprowadzone narzędzie kontroli prac dyplomowych UKJK-O-9/08. Za prawidłową realizację zadań odpowiedzialny jest właściwy dla kierunku Przewodniczący Wydziałowej Komisji ds. Programów Nauczania i Zapewnienia Jakości Kształcenia. Schematy postępowania w Procedurze 9 zostały zaktualizowane.